Opisy produktów – jak zwiększyć sprzedaż w sklepie?

Pytaniem, które stawia sobie wielu właścicieli sklepów online jest: “Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie?” My, jako agencja zajmująca się content marketingiem, doskonale znamy odpowiedź na to pytanie. Zastanówmy się: przechadzając się między regałami sklepu, możesz fizycznie zobaczyć każdy z produktów, obejrzeć go z każdej strony czy dotknąć, a w razie potrzeby, poprosić o informacje sprzedawcę – e-handel wyklucza taką możliwość, a przecież musimy klientowi przedstawić nasz produkt i zachęcić go do kupna. Dlatego tak ważne są profesjonalne i interesujące opisy produktów, w których Conture się specjalizuje.

Co mogą dać dobrze zaplanowane opisy produktów? Wielu sprzedawców utwierdza się w przekonaniu, że skoro dane towary różnią się od siebie, np. tylko kolorem, to jednakowe opisy spełnią swoją rolą, a najlepiej jeśli jeszcze będą skopiowane ze strony producenta. To duży błąd – dlatego w Conture specjalizujemy się w tworzeniu unikalnych opisów produktów, dostosowanych pod kątem SEO. Na zduplikowane opisy Google prawdopodobnie nałoży filtr, a przecież chodzi o to, by być łatwym do znalezienia dla konsumentów.

W Conture tworzymy opisy produktów, które są unikalne i zawierają, tak istotne w branży e-commerce, słowa kluczowe. Profesjonalny opis danego produktu nie tylko przedstawi o nim najważniejsze informacje, ale również go sprzeda – oczywiście w naturalny i nienachalny sposób. Decyzje zakupowe konsumentów internetowych bazują na innych czynnikach niż klientów tradycyjnych. Jednym z bodźców jest właśnie opis produktu – w Conture tworzymy go tak, by dodatkowo wpływał na pozycjonowanie Twojego biznesu w Internecie.

Opisy produktów – jak zwiększyć sprzedaż w sklepie?
Oceń ten wpis